Strony

Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2012

Farbowanie

Chyba ilustracja wyjaśnia wszystko. Pewnie większość z Was zacznie mnie oceniać że jestem głupia bo pomalowałam psu włosy bibułą. Kochani, nie jest to tak, że ja nie wiem jak bardzo chce odpicować mojego psa na nie wiemu jaką lalę. Po prostu chciałam przeżyć coś fantastycznego. Chciałam mieć to świadomość , że te wszystkie miesiące, lata spędzone z moim psem  nie opierały się tylko na tym że wyprowadzałam go na spacer, dawałam jeść i z łaską rzucałam mu piłkę. Nie! Pragnęłam czegoś szalonego, żeby za jakiś czas powiedzieć że to co spotkało mnie z moim psem było po prostu fantastyczne i nie powtarzalne ! Większość z Was pewnie mnie już oceniło jak pustaka bez litości dla zwierząt i robiących z nich jakieś nie wiadomo co. 
Czy coś złego jest w tym że chce mieć jakieś wspomnienia?! 

20 komentarzy:

  1. Nie to nie jest złe. Ale ja bym pomalował na inny kolor :P chłopakom to nie pasuje, Żadna Pieskowa suczka na niego nie spojrzy :P Ale nawet fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bibułka była czerwona, a wiadomo połączona z blondem wyszła różowa. Właśnie patrzą suczki i kotki też ; ))
      To się ciesze że się podoba. No co? Wakacje są!

      Usuń
  2. WIem dotarło to do mnie niedawno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze. ; ) Szkoda każdej chwili, dwa miechy szybko zlecą.

      Usuń
  3. Hmmm psu pomalowałaś czy sobie? Bo nie zrozumiałam...A blog ciekawy.. Zapraszam do mnie ---> http://emodziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A psu :D teraz jeszcze raz przeczytałam...Nie nie jesteś głupia i wgl fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to się zmywa haha. Po prostu wakacyjne szaleństwo ; )
      A dziękuję. Napewno wejdę ; )

      Usuń
  5. Haha ! Jak on słodko wygląda.
    Twój pies i możesz robić sobie co chcesz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ; )) Tak się zapytam, masz może GG?
      W sumie to tak ;p

      Usuń
  6. Musze swojemu Irokeza zrobić i pomalować mu włosy na czarno to bedzie fajnie wyglądał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaw jak coś fotkę, chętnie zobaczę twe starania by olśnić Yorka na metalowca ;p

      Haha, możesz się ze mnie śmiać, ale gdy Lucki jest nie grzeczny, to zaczesuję mu włosy do tyłu ręką i mówię : Niegrzeczny Stasio. Haha.
      Moja mama ma bzika na jej powiedzonko: Lucki to słodki chłopaczek, wiedziałaś o tym?! Super, Super, Super.
      Mamy na to radochę z Luckim. Moja mama jest spoko, nigdy sie nie kłócimy i wogóle jestesmy takie zwariowane haha.

      Jutro jadę na badania, szok .. ; /

      Usuń
  7. Eh . Mi tam się podoba. Psiak wygląda oryginalnie, a przecież nie zafarbowałaś go całego tylko sam czubek . A nawet dodaje mu to uroku ! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz. Cieszę się że się podoba. Zmyje się po pierwszej kąpieli. Też sobie farbowałam bibułą wczoraj włosy, poszłam się kąpać i po czerwieni nie ma śladu . ;p

      Usuń
    2. @baja0799
      Wpadaj częściej, zapraszamy Cię serdecznie ; ))

      Usuń
  8. Ale śmiesznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam go wystylizować na ala'metalowca. Ale wyszedł Irokez de'la Luc. ; )
      Cieszę się że się podoba!

      Usuń
  9. Ja własnie chce Yorka na metal :P akurat bedzie do mnie pasował :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda fantastycznie xD
    Zrób mu jeszcze irokeza, będzie super xdd
    Tylko ważne by nie przesadzić, ale jestem pewna, że Ty doskonale o tym wiesz ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ten irokez to mu się rozwala haha ; ) Próbowałam na piankę, ale się nie trzymało. Już prawie grzywka zeszła ; (

      Usuń